onsdag 17 februari 2010

Violas mycket omtyckta Änglakort/Minitavla

Violas omtyckta underbara Ängla/Minitavla med bokmärkesänglar, har en gyllne tråd så minitavlan kan hängas upp.
Minitavlans storlek är 15*10,5cm. Alla minitavlorna är olika, var och en har sin egna unika utstrålning.
Minitavlorna säljes i 2-pack. med kuvert. Pris: 60kr(porto/frakt 20 kr ingår i priset)
En omtyckt änglagåva att ge bort till någon du tycker om, som ger glädje. Violas Ängla/Minitavla har gett
många människor runt om i Sverige stor glädje och givit tröst till många.Kärleksfulla Änglarna vakar över dig.

Violas Dikter till eftertanke.
Violas Diktsamling har hon tillägnat jordens alla barn, stora som små. Tryckt  2005.
Den heter Dikter till eftertanke, där finns 26st av hennes underbara dikter, som många tycker om.
Dikthäftets storlek: 15*21cm  med 27 sidor. Pris: 50kr (porto tillkommer)

Intresserad av att beställa/köpa Violas Ängla Minitavlor eller hennes Dikthäfte?
Varmt välkommen att maila till angelnetwork.eva@live.se
OBS! Du kan läsa några av Violas underbara dikter på min blogg:  http://evas-solskens-galleri.blogspot.com/
Varma hälsningar Eva

Etiketter:

1 kommentarer:

Klockan 18 februari 2010 kl. 11:54 , Blogger Pennie sa...

Underbart Vackra Kort! Dom paminner mig om min egen barndom o mitt sammlande pa Anglar. Bilderna ar perfekta, du har fatt med detaljer sa bra sa jag tydligt kan se dom underbara tingen.
Manga varma kramar!
Pernilla

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida